Odwiedziny

poniedziałek, 14 października 2013

Na początek

Cześć,
na początek chciałam powiedzieć co mnie nakłoniło do zrobienia bloga...
Właściwie, to po prostu chciałam powiedzieć coś o mojej, NA PRAWDĘ krótkiej
przygodzie ze skateboard'ingiem.
Najpierw kupiłam deskorolkę, najzwyczajniejszą.
Była tania - za 69,99 ,-. To była deska z Inter Sportu.
Oczywiścię taką deskę kupiłam tylko żeby jakoś zacząć,
a później zainwestować w coś dużo lepszego.

Niestety, nie nauczyłam się ani jednego tricku.
Dosyć długa historia. Deska ostatecznie została zgubiona.
Długi czas nie jeździłam na desce, raczej co jakiś czas
jeździłam na deskach, longboardach, pennym i longboardzie "nisko podłogowym" (niestety nie wiem jak ostatnia z podanych desek profesjonalnie się nazywa).
Potrafię dobrze jeździć na każdym z wymienionych środków, więc po długim czasie nie posiadania tak na prawdę żadnego typu deski, postanowiłam kupić longboarda.
Zastanawiałam się nad zakupem dobrego blatu od zwykłej deski i o dokupieniu kółek od Longa, natomiast postawiłam na nazwyczajnieszą drogę, i kupiłam zwykłego longa. Nie chciałam za bardzo kombinować.
Kupiłam go za 169,99 ,-. Na allegro. Kupiłam go nieużywanego, ze sklepu w moim mieście.
Long jest wykonany z :
- klonu kanadyjskiego
- łożysk ABEC7
- standardowo jest profilowany z 1 strony
- kółka są kauczukowe 70 x 51 mm
- długość wynosi 117cm, szerokość 23cm.

Oczywiście z chęcią opowiedziałąbym jak się z niego korzysta, natomiast odbieram go jutro, jak wspomniałam wyżej ze sklepu.
Ogółem, mam nadzieję że dokonałam dobrego zakupu, wszystko jeszcze dopiszę jutro.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz